Underbart är kort

Fattar inte hur fyra lediga dagar kan gå så snabbt.

Lördag kväll var vi hos Anna och Per, tillsammans med Anna & Johan och Thomas. 
Vi åt fantastiskt god mat, drack gott, surrade en massa och sjöng singstar. Supertrevligt!



Nästa gång ses vi på Anna & Johans hemmaplan i Sthlm.
Hotell är redan bokat till Valborgshelgen. Kul ska det bli!

Har insett att jag måste köpa en ny mobil med en bra kamera.
Min kamera strejkar, så det blev inga fler bilder från helgen än denna.

Nu ska jag ta och göra lite nytta. Målning av trapp står på schemat.


Kommentarer
Postat av: Anna L

ser ju bara ut som att jag är väldigt hålögd! :) vill förtydliga att det är kapsyler, som att det skulle vara bättre. hahhaa kul hade vi ialla fall. och det är inte så långt kvar till valborg!

2010-03-12 @ 10:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0