Kändis för en kväll

Det är vad som står på schemat på lördag. Jeanettes 30-års fest går av stapeln. Ska bli sjukt kul!
Fast jag ska vara en lite annan typ av kändis.
Jag och Pernilla ska gå som ComHem-tanterna, Judit & Judit.
Har införskaffat skitfula peruker som vi ska tygla inför festen. 
Vi får väl gå omkring och sjunga "Ansiktsburk..." hela kvällen då så man får in feelingen =)
Återkommer med bilder efter helgen!

Nu börjar man känna av att det skulle sitta fint med lite sommar. Bada, sola, åka båt och sena grillkvällar.
Längtar till Gatufesten, då man får umgås med hela gänget ett par dagar. Och sen semester!

Synd bara att Beach 2010 inte kommer att infinna sig, utan det blir till att köra Sumpmark 2010 á la flodhäst.

Funderar över vart man ska resa till hösten. Kanske skulle man vänta till senhösten eller vintern och åka lite längre. Vet inte vad man vill och har råd till...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej!

Håller med om att man längtar efter sommaren!! Vi kanske ses på gatufesten då :-) Verkar som att jag kan få med mig K Hagman detta år. Det är visst hans typ av genger som ska spela. Inte min direkt, men det får jag ta. Huvudsaken att man får fara :-)

/Evelina

2010-05-26 @ 18:02:17
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/
Postat av: Cissi

Men vad kul! Vi måste absolut ses nåt. Jasså, han blev lite festivalsugen när Accept-grabbarna ska komma till byn =)

2010-05-26 @ 23:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0