4-dagars helg

Det borde vara lag på 4-dagars helg tycker jag. Tänk vad skönt!
Jag har dessutom en lugn helg att se fram emot. Kommer gå lite i familjens tecken.
Lördag ska jag låna brorssönerna för lite bus på dagen. Sen på kvällen blir det farsdagsfirande (I förväg) hos Olles föräldrar. Tror jag inte har varit hem till dom på säkert 2 månader. Otroligt längesedan.
På söndag kan det bli till att träffa min pappa en sväng.
Resten av helgen är oplanerad.
Jo just, ska ju träffa Frida för en lunch i Birsta imorgon. =)
Varför hålla sig därifrån när man är ledig...?
-
Bokade hotell igår, det blir Umeå den 27:e. Då blir det överrasknings-40-årsfest för Kenneth, med tema "att bli gammal". Har redan kommit på utstyrsel.
Kan bli en helg att minnas kan jag tro.
-
Nu ska jag ta en dusch sen glutta lite på Robinson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0