Social fobi?

Varför ska det vara så svårt för vissa att hälsa när man möts!?
Att slänga ur sig ett litet ynka "hej" kostar ju inte en enda krona.
Jag tycker det är vansinnigt löjligt om inte annat.
Har hört om vissa gamla vänner som inte hälsar på några av mina familjemedlemmar, trots att de till och med står face to face och hälsar glatt. Lågt!
Okej om man är bitter på livet och sur på mig. Men det har ju fan inget med min familj att göra. Jag skulle aldrig sjunka så lågt, att sluta hälsa på nån jag inte umgås med längre och definitivt inte dennes familj!
Mötte en granne som bor längre bort på gatan förut. Jag vinkar och han bara tittar på mig. Så här gör han typ varannan gång man möter han. Varför?
Jag blir inte klok på folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0