Föll som en fura



Lyckades slå en supervurpa utanför entrén till jobbet idag.
Vek ihop hela mig i luften. Vad det gjorde ont att landa alltså!
Kunde till en början knappt gå på ena benet och fick ont i 2 fingrar.
Grät till och med en skvätt på väg uppför trappen.
Mest för att jag var nervös över att nån sett min halkolycka a la fällkniv, i övervakningskameran.
Som tur var så hade dom missat det =)

Foten och fingrarna repade sig snabbt. Men jag har haft ont i nacken och ena axeln hela dagen.
Förhoppningsvis har det gått över till imorgon, alternativt blivit ännu värre.
2 blåmärken på ena armen och 2 bulor på den andra, är som tur är allt som syns iaf.

Har inte tid med skador nu, mycket som ska fixas i helgen här hemma!
Fast jag är samtidigt lite sugen på festligheter.
Men jag tänkte hålla mig till Ålandsresan om 2 veckor, då det blir 80-talsparty =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0