Wii två

Olle gick och köpte ett Nintendo Wii förra helgen. Dom hade specialpris på Media Markt mellan kl. 18-19.
Det dumma var att när han kom dit så stod det att de bara hade 100 st. till det låga priset.
Resten fick köpa till ordinarie.
Kön började vid dörren...

Hade det varit jag så hade jag blivit vansinnigt förbannad för falsk marknadsföring.
Men Olle han handlade han. Dock var ord.pris skapligt. 
Fast det var ju lite onödigt, ingen grej vi absolut behövde ha.

Nu har vi spelat varenda dag hela veckan.
Vi är väldigt tävlingsinriktade båda två, när det kommer till sånt här, så det är en ny fight varje dag.
(Min mamma sa i söndags att "det där är nog inget spel för er två, tror jag".)



Kanske blir Wii-skillsmässa om ett par veckor. Blir Blocket nästa då isåfall. =)

Imorgon är jag ledig. Jag och Janet ska hälsa på Pernilla i hennes nya hus.
Hon har blivit närmast granne med min Mamma och Pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0