Sjukdomshelvete

Synden straffar sig inte alltid. Om inte synden i det här fallet är att leva ett hälsosamt trist liv?
En människa som jag anser har levt extremt hälsosamt hela livet har nu blivit så sjuk pga. cancer som blommat ut fullständigt i kroppen.
Min farbrors fru, hälsan själv. 58 år och för 3 år sedan hade hon en kropp som en 40 åring.
Började med bröstcancer i omgångar under 3,5 år och nu har det under en kort tid dessutom spridit sig snabbt till lever, mjälte och skelett. Hospice är bokat tydligen.
Fy fan för att veta vad som väntar.
Min farbror och hon har varit ett par sedan de var 11 år och gifta i nästan 40 år.
Vilken tomrum han ska få. Usch. :(
Mindre än 24 timmar efter mitt inlägg var hon borta. :(
Men nu slipper hon ju våndan på hospice åtminstone.


Kommentarer
Postat av: jenny

Det är en vidrig sjukdom & det finns inga ord som lindrar sorg, men en varm tanke skickar jag iaf... Kram

2011-12-20 @ 19:08:43
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se
Postat av: Cissi

Tack kära du!

Kan tänka mig, men antagligen inte förstå, hur jobbigt du hade det då det värsta drabbade nån så nära som en förälder.

Hemska tanke...

Kram på dig!

2011-12-21 @ 00:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0