Lat

Har drabbats av latjävlamasken.
Orkar inte ut och gå, vilket jag definitivt borde göra då jag står helt stilla viktmässigt.
Orkar inte ut och fixa med altanen. Undanflykten är att det det är blött då det har regnat.
Orkar inte ens planera vad som ska göras och fixas till midsommar.
Med andra ord skitlat!
Sitter och häckar vid datorn och inväntar att få åka och jobba mellan kl.15-19.
Dålig arbetstid. Hela dan känns paj.
Tror att arbetshelgen som passerat är en stor orsak till att jag är helt över. Den ställer jag inte upp på igen!
2 dagar med alldeles för lite personal, regn, kampanjer och tokiga typer.
Kanske skulle ta och beställa lite prylar på nätet. Kanske jag blir piggare och muntrare då?
/SurCissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0