Statusuppdatering

Det märks att man inte är inomhus lika mycket nu. Man har inte lika mycket tid och ork att skriva när man väl är ledig... Hmmm, efter midsommar är väl altanen färdig helt hoppas jag. Då ska jag bli bättre.
-
Har haft förmånen att få varit på tjejmiddag x 2 denna vecka. I tisdags drog vi ihop 9 tjejer och gick på Saffran och åt. Var lite för att fira av vår arbetskamrat Pernilla som hastigt slutade pga. att hon fick jobb hos en konkurent. Dessutom under lite tråkiga omständigheter, då hon blev "tvångsförflyttad" inom Ikea. Mycket tråkig och underlig historia. Det kommer bli fler förflyttningar i varuhuset framåt hösten, så det finns risk för fler som flyr.
-
I torsdags träffade jag Anna F och Anna L hemma hos Anna F. :) Vi åt sushi, drack rosé, smaskade jordgubbar och surrade en massa. En försmak på vad som komma skall, då vi ska ner till Sthlm nästa helg och hälsa på. Längtar!
-
Har nu lyckats gått ner 12 kilo. Det har gått jäkligt trögt. Men jag hoppas kunna ta nåt kilo till innan semestern. Fick ett skrivbord på foten för 2 veckor sedan, så jag har ju inte kunnat promenera då jag fick ett skavsår på 5x2 cm. Verkar som att mina fötter är sjukt olyckdrabbade. Fattar inte hur jag lyckas. (OBS! Leffe - kommentera inte det...) :P
-
-
-
Så här ser altanen ut just idag. Jag har skruvat och kapat hela golvtrallen själv :)
Imorgon ska taket börjas bygga. Olle och Pappa ska snickra ihop det.
Jag jobbar, men hade betydligt hellre varit hemma och fixat. :(

Kommentarer
Postat av: Yttersjöviken

Vad duktig du är!! Både med viktnedgång och trallbyggande!

2011-06-05 @ 09:56:41
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack snälla du! :)

Hoppas allt är bra med er och pyret.

2011-06-06 @ 23:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0