-8,5

Ett kilo till ner.
*
Känner mig riktigt dålig på att skriva för tillfället. Så det är tyvärr mest bara ett himla tjat om viktnedgång.
Ska försöka skärpa till mig!
*
På fredag ska jag på lunchdejt med Ullis. Helt otroligt längesedan vi sågs. Ska bli kul med en update om livet!
Fredag eftermiddag lutar det åt att jag ska vakta barn.
Lördag åker vi norrut för överrasknings-40-års-fest i Ö-vik. Kan bli riktigt kul!
Undra vad man ska ha på sig. Jag har ju haft köpstopp på kläder sedan i januari. Kanske ska leta fram nåt plagg som varit för litet. Eller så kan jag ju ha nåt jag haft det senaste året, utan att se ut som en fullblods-heffaklump.
*
Dum som jag är så har jag ju sparat kläderna jag hade när jag vägde 15 kilo mindre (än innan jag la om kosten alltså). I tro om att jag ska ha dem när jag gå ner i vikt. Men asså, det finns ju inte många plagg jag känner suget av att dra på mig. Dom är ju 4-5 år gamla nästan en del. De enda gamla plagg man kan återanvända är ju myskläder i princip.
Måste ta en urrensning av garderoberna. För det är väl så, att för varje plagg man rensar bort så får man väl köpa ett nytt!?

Kommentarer
Postat av: Lunchdejten

see ya on friday.....

2011-03-30 @ 22:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0