Kämpar på

Ja, skrev visst inte in förra veckan hur det gått med vikten. Det var ingen ökning. Kanske pga. fjällresan, trots att det var en hälsosam resa. Nyttig mat och inte allt för mycket alkoholförtäring. Men det var väl grillkorven som gjorde sitt till.
Nu har det rört på sig väldigt lite, så et blev bara 0,5 kilo denna vecka. Men jag har ju inte kunnat rört nåt på mig överhuvudtaget, då jag har haft sån jäkla jobbig hosta. Har pipigt ur luftrören i en vecka. Men jag var på VC och fick ut hostmedicin i tisdags. Så nu finns ingen återvändo.
Har gått ner 7,5 kilo nu sammanlagt. Men jag hade trots det hoppats på lite till vid det här laget. Men det är bara att kämpa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0