Regn, rusk och soffbelägring

Skulle ju ha påbörjat altanbygget idag. Men tyvärr regnade det ju så mycket så det har ju inte gått att gjuta stolpar. Var och inhandlade färg istället. Svart blev det. Hoppas det blir så bra som jag har tänkt nu då.
Imorgon blir det förhoppningsvis uppehåll åtminstone.
-
Ikväll blir det till att softa i soffan och titta på Eurovision song contest. Skönt att slappa.
Även om inte Eric Saade är nån favorit så håller jag en tumme för att det går bra för honom!
-
Jag är fortfarande mör efter tandbortförseln igår. Uppsväld och öm.
Måste skära allt jag äter i pyttebitar, får inte upp mun tillräckligt utan att det gör förjäkligt ont.
-
Imorgon fyller Anna år. Jag skickar en grattishälsning i förskott!
-
/Hamstern...

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack! =)

2011-05-14 @ 23:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0