Plötsligt händer det

Jag har råkat ta en ofrivillig paus i bloggandet. Tror det kallas lathet, det jag har drabbats av...

Senaste 2 veckorna har jag fått varit med på ett ombyggnadsprojekt på jobbet. Fantastiskt roligt!
Vi har byggt om några rum i början av möbelutställningen. Roligt jobb och trevliga människor man normalt inte jobbar så nära.
Tänk om man fick jobba med det där hela dagarna, då skulle jag ta bort Platsbanken som en av mina favoritlänkar.
Har träffat mina arbetskamrater två helger i rad i olika konstellationer. Man måste passa på då man är ledig på sin ordinarie jobbhelg att träffa de som då är lediga.
På fredag är det reunion med några gamla klasskompisar från lågstadiet. Det ser jag fram emot!
Måste leta fram lite gamla foton tills dess. Kanske jag bjuder på nån bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0