Virka is da shit!

Måste ju bara berätta om hur det gått med min nya hobby.

Jag har hittills virkat 5 mössor i olika färger och former. Skojade med en på jobbet och gav en jättegrön mössa till honom. Kanske var taskigt mot hans sambo, som oxå är min jobbarkompis, eftersom den såg lite skojig ut. Men de andra killarna ville oxå ha en varsin. Får se om man snor ihop några.

Janet pratade ju nåt om virk-junta och Svarta marknaden. Så vi får väl se om vi får ihop nån rörelse. =)

Lyssnade på P3 idag och "fredagsflörten". Det var dennna vecka en kille som gillade att virka! Fan vad fint tänkte jag. En ung kille som vågar berätta det direktsänt i radio till och med. =)

Virka is da shit!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag kan glädja dig med att mössan som han fick av dig, är den enda mössan som han faktiskt har passat i :) Så han får mer än gärna ha den på sig! Ha en trevlig helg!

2010-02-13 @ 10:50:30
Postat av: Leffe





Det är den finaste mössan jag någonsin haft.....Tusen Tack

2010-02-13 @ 12:07:35
Postat av: Cissi

Ha ha! Ni är ju för gulliga ni! Ha en trevlig helg ni med!

2010-02-13 @ 13:08:22
Postat av: janet

ja mössan va super!!! jag vill sätta igång genast med vår virkjunta...ska bli spännande!!

2010-02-14 @ 21:03:17
Postat av: Therese

Jag tyckte också den var jättefin! och grön..:)

2010-02-14 @ 21:08:35
Postat av: Emma

Åh, jag vill också vara med på virk-junta! Som hemmafru har jag fått dille på allt som har med garn och tyger att göra. Har ni plats för en till när jag flyttar tillbaka?

Ps. efterlyser en bild på den berömda gröna mössan!

2010-02-17 @ 02:05:42
URL: http://emigranterna2008.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0