Beslutsångest

Var till vårdcentralen igår och kollade handleden. Tydligen nån muskel eller ledband som blivit uttänjd. Skulle gå över på mindre än en vecka om jag vilar den. Tur det!
Men irriterande att jag inte kan göra så mycket. Inte spela tv-spel inte virka.
Funderar på att börja se Greys Anatomy från början. Men jag blir uttråkad av att sitta i soffan ganska snabbt.
Börjar nog med en promenad så får vi se sen vad det blir.
-
Var in på julbord med jobbet igår. Lite pinsamma uppträdanden av cheferna, men vi hade roligt vid vårt bord så det blev roligt ändå. Maten var sisådär, men Ris a'la maltan var smaskens!
Sen fick jag beslutsångest, vi fick gåvokort där vi får välja julklapp. Nu går funderingarna till om jag ska ge pengarna till Unicef, välja tidningsprenumeration eller nåt annat.
Blir Unicef om jag inte kan bestämma mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0