Åt skogen det bär...

Bidde inge Skandia! Trist! Borde kanske frågat vad det stöp på, så man vet till nästa gång. Kan i och för sig vara så att dom ringde min gamla coach på Eniro. Gjorde min sämsta arbetsprestation ever där, så jag tror inte hon är så imponerad av mig. Ska nog inte ha henne som referens i framtiden. Har ju fortfarande chans hos Försäkringskassan där jag också sökt jobb. Kanske ska prata lite med Yanie om hon kan va min referens där...

Ledig i helgen, får väl dränka mina sorger i några glas rött...

Kommentarer
Postat av: MP

Trist att det sket sig...
Men snälla du.. fundera igenom det där med skolan.
Det behöver ju inte va så illa. Finns ju massor med kula saker att förkovra sig i.

2008-04-11 @ 11:48:36
Postat av: Cissi

Jo jag kanske borde plugga, men det finns inget jag riktigt fastnar för. Ansökningstiden går ut den 15:e så det är nog kört för nästa termin iaf...

2008-04-14 @ 00:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0