Regnet det bara öser ner...

Var på intervju för jobb på Skandia i morse, hos Kontorsfixarna. Problemet var bara att dom hade flyttat! Så jag fick ringa Eniro, som inte hade några koordinater och en strulig telefonist... Till slut blev jag kopplad direkt till Kontorsfixarna och fick veta att det var i Norrporten Arena dom håller till. Tur att man har bil! Men synd att det regnade och att jag blev tvungen att gå en bra bit för det inte fanns några parkeringar...
Kom endast några minuter försent och hon jag skulle träffa bad om ursäkt att hon glömt säga att dom flyttat.
Trots det tycker jag faktiskt att det gick bra och jobbet verkar jätte intressant. Hoppas dom hör av sig nu då...

Efter det for jag till optikern. Har äntligen beställt brillor! Blev 2 par i plast till slut... Men mycket billigt! Så om 2 veckor har jag dom förhoppningsvis. Kanske jag kan ha dom på mitt nya jobb på Skandia =)

Igår syndade jag för första gången. Brorsans tjej hade bakat blåbärspaj! My favourite! Tog en bit å var sen väldigt nöjd... I morse stod vågen på 2 kilo lättare sedan jag började med dieten. Så det går åt rätt håll, sakta men säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0