Flashbacks

I söndags skulle M & P ta med sig brorsans äldste pojk upp till Frösön, så vi hakade på. Jag har inte ens varit i Östersund på över 10 år. Och sist jag var där så var jag på Yran, så jag såg väl inte så mycket mer än Badhusparken och nåt torg typ.
Vi var på Frösö zoo och skulle kolla in djur med lille L. Var som att kastas tillbaka 20 år i tiden! Allt var ju förhistoriskt. Kan ge mig fasen på att jag själv har åkt flera av helikoptrarna, bilar och hästarna m.m. som stod uppställda där, dom var väldigt slitna. Men dom har ju bara öppet 2 månader per år, så jag kan ju förstå om dom inte har råd att renovera. Märkligt ställe...

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0