Fynd-time

I fredags var vi ut och åt middag på Oscar med Olles familj. Hans mamma har fyllde 60 år i juli men var bortrest då, så vi överraskade henne i fredags istället med middag och en natt på hotell. Var supertrevligt! Jag skulle ju tyvärr jobba dagen efter, men jag lyckades få i mig rätt många goda drinkar ändå av nån anledning... Men mådde för ovanlighetens skull bra dagen efter.

Har ju sen jobbat hela helgen, så det har inte gjorts många knop utanför blå-kuben. Förutom planerat husrenovering och lite sånt. Har börjat häcka på Tradera en hel del, så jag hoppas hitta några roliga fynd, så som lampor och lite annat kul. Har än inte handlat något, men jag har lite på gång. (Kanske har gjort av med alla pengar innan vi får tillträde...)

Tänkte försöka åka till huset och ta massa mått, bla. på köket. Så jag kan börja hamstra fynd =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0