Ledig dag

Idag åkte jag och Terese ut till Janet och käkade lunch. Inte ofta alla är ledig samtidigt. Trevligt var det!
Efter det for vi förbi Gummiverkstaden och bytte mina däck som äntligen hade kommit, så nu kan jag besikta bilen på fredag och hoppas på att den går igenom. Vore ju bra om man slapp några fler utgifter på bilen nu, har lite annat att lägga pengarna på.

Verkar som det är helt klart nu att vi blir granne med brorsan. Ska dit och titta imorgon och komma överens om hur det blir, när det ska vara tomt och när vi ska skriva kontrakt. Misstänker att det blir lagomt till vi kommer hem från Kreta.
Jag har redan börjat inreda huset... Vi var ut till Birsta idag och spanade in tapeter, kakel och badrumsinrening.
Vad kul det ska bli att renovera, för det behövs!

Vilken fabulous höst det kan bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0