Husfronten

Har ju varit extremt dött på husfronten i sommar, har inte dykt upp några hus alls i princip. Men i förrgår var vi och tittade på ett hus i skottsund som kom ut på Blocket. Lite dyrt med tanke på att det var inte mycket gjort sedan 1975. Men det kostar ju lite extra att bo i Skottsund.
Igår var vi hos brorsans familj. Min Farbror och Faster har ärvt huset mittemot brorsan så dom var uppe från Fjollträsk och fixade lite. Min Farbror frågade om vi inte var intresserade av att köpa huset. Så nu ska vi dit och titta lite mer ingående på hur man kan bygga om och så(lite skum planlösning) sen får vi väl se om priset blir lämpligt oxå...
Känns lite märkligt att det blev så precis att brorsan flyttat in i sitt nya hus och att dom fick ärva huset mittemot, inom samma år. Men det är kanske meningen att vi inte ska bli av med varandra, om vi nu köper det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!! Det är en jack russel terrier jag har. Han är min guldklimp!! :) Japp, ses på jobbet imorrn. Hoppas din semester har varit till belåtenhet!! =)

2008-08-11 @ 17:55:16
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0