Mexikansk afton

Imorgon jobbar jag till kl. 17, sen ska jag spurta hem och göra mig i ordning för en mexikansk afton på Esplanaden. På med espandrillos och sombrero!
Ska tydligen bli en blöt kväll. Värdinnorna har ju varit i grannlandet och handlat diverse spritsorter. Blir nog en del Margueritas kan jag tänka mig. Får se om vi är kapabla till att gå upp på Aveny sen, är ju höstpremiär imorgon.

Blir ju lite av en avskedsfest för Anna (för min del iaf). Jag åker till Kreta på fredag och när jag kommer hem så flyttar hon till Stockholm samma dag, (för att börja jobba på världens största Ikea-varuhus). 
=( Buhu, vad trist det blir! Men kul för henne. Man får väl åka ner på besök när byggruschen har lagt sig...

Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: Anna

God morgon. tack för en underbar kväll... och lite blöt blev den allt.. om inte annat så var min arm ialla fall blöt :) Har provat tröjan, å den är hur fin som helst! TACK!

2008-08-31 @ 13:09:18
Postat av: Cissi

Kvällen var kanon! Riktigt blöt blev den! Fuktansvärt knäckt... En bild på dig i tröjan vore ju kul.

2008-08-31 @ 16:30:16
Postat av: Anna

Märker att det är någon som åteuppstått från de döda..hahahhaa

kanske måste ta ett kort så alla får se... :)

2008-08-31 @ 17:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0