Sicko

Jaha, då har man drabbats av en megaförkylning då. Vi som ska ska på banken och skriva på kontrakt på huset imorgon. Lär väl sitta och snyta mig hela tiden. Hoppas det går fort.

Hade iallafall kul igår. Bowlade med jobbet på O´learys Bowling, sen åt vi middag där. Efteråt gick vi in till stan. Dom flesta drog på O´learys, men jag och Anna gick hem till andra Anna. Vid ett snåret gick vi ner på Oscar. Lagom kväll, inge bakis som tur är. Hade ju bara fattats att man hade varit det oxå.

Lite bilder från kvällen. (lite dålig kvalité på vissa tyvärr...)

     

     

Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår inte varför jag är med på alla bilder, jag som inte brukar fastna på kort... Måste göra något åt mina ögon, kan ju inte skela så där eller.. kanske är bartenderns fel!!! hahahaaa

2008-08-25 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0