28-åring med bikiniångest

Sitter och funderar på om jag ska klicka åt mig en bikini som jag hittat på internet. Fasen att man inte kan hålla sig. Men det är ju såå svårt att hitta en bikini som passar min sälformade lekamen... Tänk om den sitter som en smäck? Så att jag kanske kan röra mig fritt i sommar utan att några kroppsdelar ploppar fram... Tåls att tänka på! Förresten så är det ju beach 2008 som gäller nu, så den kanske är för liten till sommaren;-)
Var till och med in på apoteket och köpte lite piller som ska dämpa hungerskänslor och sötsug. Så vem vet, man kanske är i topptrim när vattnet får rätt badtemperatur. Jag återkommer om eventuellt resultat av pillrena.

Nä, nu blir det en dusch och sen ska jag se på Antikrundan. Det är tillåtet att titta på det i min ålder, så jag tänker inte skämmas över det. Man får kalla mig mossig, men jag gjorde ett ålderstest på Facebook igår, där stod det att jag var 28 år i kropp och sinne. Å alla vet ju att det som står på Facebook är sant! =)

Kommentarer
Postat av: MP

Jaha.... hoppas du hittar din bikini. Själv har jag inte problem med vad som kan ramla ut ur den utan va fan jag ska stopp in i den!?! Vet inte vilket problem som är värst. Eller svårast att lösa.
Fortsättning följer...........

2008-02-08 @ 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0