Alla dessa intervjuer...

Jaha, då har man två intervjuer inbokade den här veckan då. Att det aldrig tar slut på det här jobbsökandet! Imorgon är det Clas Ohlson som ska få se mina bästa sidor... Var ju på en intervju förra våren hos dom också, så jag vet vilken taktik jag inte ska använda den här gången. Jag minns att jag var alldeles för glad och rolig, typ. Dom gillar alltså inte sådana typer. Värsta är att allt verkar FÖR bra med Clas Ohlson, med lön och allt sånt, så jag misstänker att det blir svårt att få. Men jag håller tummarna! På onsdag är det intervju på Ikea för lite olika tjänster jag sökt, men dom känns inte lika lockande som den på "gubbdagiset".

Nu är jag helt knäckt över alla skumma problem jag har försökt lösa på jobbet idag. Helt otroligt vad mycket mystiskt som kan ske när man har handlat på Det stora varuhuset. Hade bla. en kund som ville lämna igen sin växt som dom hade haft sen i somras, men nu har dött! Själv har jag ju lite insikt om att jag är helt värdelös på att ta hand om blommor. Just nu har jag och Anna en tävling om vem som får en orkidée att överleva längst. Hon är ju känd för att döda just orkidéer, så spänningen är olidlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0