Doing the nightshift on a bad day

Inte min dag alltså...
Först ringde chefen och berättade att jag inte fått den tjänst jag ville ha på jobbet, utan en helt annan tjänst som jag inte alls är så sugen på, men nu måste ta. 
Efter det pratade jag med bilverkstaden, dom hade fixat med mitt lås på bilen, skulle gå på 1785:- plus jobbet. Sen så har jag ju servat bilen också för 2800:-, så summan blir väl ca. 5000:-.

Nu när jag kom hem kl. 05.30 så har grannen i huset bredvid varit och duschat upp ALLT varmvatten, går inte ens att skölja fötterna för det är så kallt. Jag kan ju säga att flytta kartonger på ett dammigt lager blir man ju inte speciellt fräsch av. Så nu sitter jag här skitig och trött, men måste vänta in vattnet...

Kanske man skulle skriva några nya ansökan eftersom jag ändå inte kan gå och lägga mig...? Ger nog upp hoppet om att få ett bra jobb i blå-kuben. Jag har ju på nåt sätt blivit snuvad på 2 jobb inom 2 månader där, som det lät som att jag skulle få. Irri!!! 
Clas Ohlson lyser ju med sin frånvaro också, så inte fick man glädjas åt det jobbet heller.

Varför kan det inte gå min väg åtminstone litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0