Domedagen

Dom ringde! Kl. 20.30 ikväll ringde en tjej ifrån Clas Ohlson och sa att dom vill träffa mig igen =) Oj vad nervös jag blir! Det är 1000 personer som har sökt dom ca. 20 tjänsterna som utannonseras och JAG har blivit kallad till en andra intervju. Bara det är ju lite otroligt. Sen vågar man ju inte hoppas för mycket, en dag i taget. Klockan 9.30 imorgon bitti är det dags för en sista smörjelse.
Kan säga att om det här går i lås, så har jag Anna att tacka för mycket. Hon har ordnat så jag fått ledigt med så kort varsel, typ 12 timmar. Får väl köpa en orkidé till henne då =)

Förresten, när jag kom hem från jobbet idag låg det 3 stycken torkade knoppar från orkidén på köksbordet. Så det känns som jag ligger 2:a i orkidé-tävlingen nu =(
Tur dom inte säljer blommor på Clas Ohlsons!

Gjorde en liten "felsägning" till en kund på jobbet idag. Han hämtade ut varor hos mig, ganska stort paket. När han skulle gå sa han "ja nu är det bara det värsta kvar, att få in den i bilen, men det är ju inte ditt problem", då svarar smarta jag(rätt högt dessutom, eftersom han hade börjat gå) "jo om du inte får in den så". Därefter går jag iväg. Jag kanske skulle ha lagt till att "för att då måste jag ju göra ett återköp". Kan ju ha misstolkats rätt rejält! Men jag vågade inte vända mig om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0