Efterlängtad skräll

Fantastiskt roligt att svenska folket har insett att Carola inte är så där skitbra som alla verkar ha trott! Hon har ju givetvis en bra sångröst, men jag tycker den passar bättre för fina julsånger och dylikt numera. 
Kul att andra får chansen, men Rongedals låt lät ju lite väl mycket "grace kelly", fast helt ok. Och dom är ju väldigt musikaliska, så jag tycker dom var förtjänta av en finalplats. Sanna har ju varit lite av ett hatobjekt för mig under åren, mycket pga. hennes darr i rösten som jag inte klarar av. Men igår lät det jättebra. Så rätt låtar vann =)

Skönt att vara ledig en hel helg för en gångs skull. Men givetvis tog ju förkylningen om, så nu är det snyt-maraton på Bb-gatan. Mannen i huset går omkring och nyser konstant, låter typ som en hes gråhund som skäller.(Vad grannens hund ska fundera över ljudet...)
Man lär ju se ut som ett stopplyse i ansiktet imorgon på jobbet...

Ser fram emot veckan som kommer. Det vankas både jobb och husköp. Men jobbet är ju viktigast, så jag håller tummarna hårt. Tycker det borde vara min tur nu, var ett tag sedan jag hade lite flyt... Det är ju ingen höjdare att jobba extra, har ju gjort det i 1,5 år nu, man vet ju aldrig hur man jobbar från vecka till vecka.

Kommentarer
Postat av: Jayzee

Håller med dig om Sanna! Jag har alltid stört mig på någon liten grej (som darret) men igår blev jag riktigt rörd till och med. Mycket bra.

Vad blir det för husköp? Nyfiken!

2008-02-17 @ 13:29:20
Postat av: MP

Jaha jag såg inte ens skräpet på tv. Hade stugan full med folk, verkar ju som vanligt inte som jag missat något.
Hoppas du har god tur med hustittandet. Vore ju kul om du blev njurundabo igen. En gång njurundabo alltid... ja du vet.
Nu ska jag jobba vidare.

2008-02-19 @ 11:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0