Husångest

Nu har vi varit och tittat på det där huset i Forsa. Tror det är ett riktigt klipp faktiskt, riktigt bra och fint. Undra bara vad slutsumman blir?
Vi skulle kunna flytta in utan att behöva göra nåt direkt, det mesta var gjort förutom köket som var 12 år gammalt.
Men det var el och ved panna tyvärr. Jag är ju "allergisk" mot ved, tycker verkligen inte om det, men det är givetvis av bekvämlighetsskäl. Så det måste ändras i framtiden.
Kanske man skulle bjuda...???
Tänk en inglasad altan där man får plats 20 personer =) Plus en utan tak där man får plats med lika många till!
Tvättstuga! Egen parkering! Stort badrum med hörnbadkar! Ahh...

Ge mig ett jobb så ska jag handla!!!

    

Tog bilderna ifrån bilen(därav kvalitén) när jag åkte förbi för ett tag sedan.

Kommentarer
Postat av: Frk Richter

Åh va roligt!! Hurry up & buy! Finns det på hemnet?
Kul att du börjat blogga förresten!

2008-03-02 @ 21:55:54
URL: http://yanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0