Ödets ironi

Kom insläntrandes precis i tid för intervjun. Hade tänkt vara där mycket tidigare eftersom jag inte visste riktigt vart jag skulle. Men eftersom det inte är "normala" parkeringsautomater på tågstationen, där jag hade tänkt parkera, så fick jag "göra mig en egen parkering". Jag körde först mot färdriktiningen, sen parkerade jag där det inte ens fanns nån parkering. Satt och hade i bakhuvudet under intervjun att om jag inte får jobbet och sen böter på det, så lär jag ju bli rätt sur på Mr. Clas Ohlson... Men jag klarade mig utan böter och jag tyckte intervjun gick över förväntan!
Får veta imorgon kväll om jag ska på en till intervju. Spännande!!!

Efter intervjun åkte jag på jobbet. Idag började vår nya chef att skola in sig. Gissa vem det var om inte hon som intervjuade mig på förra intervjun på Clas Ohlson(den ifjol)!!! Hur stor var den chansen då!?
Undra om hon kommer ihåg mig? Kände att det inte var rätt dag att ta reda på det. Men jag tar det som ett tecken på att det kan gå bra den här gången =) Jag är ju inte religiös för fem öre, men om jag får jobbet efter detta tecken så kanske Mr. Clas Ohlson blir min gud ;-)

Hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: MP

Håller typ tummarna stenhårt att du får jobbet.
Ikea verkar vara trist och långt borta.....

2008-02-11 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0