Ressugen

Man är ju rätt sugen på att sticka ifrån det här skitvädret. Skotertur på fjället i solsken skulle sitta supergött nu. Men en resa till varmare breddgrader skulle inte heller sitta fel. Läste personaltidningen vi har på jobbet idag. En kille som nyss har slutat hos oss och börjat på Coop hade skrivit i den. Tydligen äger han och hans syskon en hel resort på en paradisö i Thailand! (Han kommer därifrån) Men hallå! Inte skulle jag ta jobb på Coop då heller!
Kolla in det här. Billigt också, typ 248:-/natt för en hel bungalow...  

Bulone-resort

Nu sitter jag och tittar på dessa bilder. Smuttar på ett glas rött. Drömmer mig dit.
Lägger in några rader på Lotto imorgon och håller tummarna.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är också hemskt ressugen, nu blev det ju inte bättre direkt!

2008-02-08 @ 21:45:13
URL: http://berlan.blogg.se
Postat av: MP

Jaha.... en arb.kompis kom hem från en 2v semestertripp i thailand nu i veckan. Vad kan man säga om det??? Avundsjuk?? Nej då jag tycker det är så kul att äta, skita jobba och sova här hemma. Sedan har vi ju en underbar vinter också fylld med skidåkning och dagar med -5 och strålande sol!?!
Eller?????

2008-02-09 @ 09:19:19
Postat av: Jennie

Kul att du har börjat blogga! Så får man lite koll på dig igen.

Mamma kom förbi i dag och berättade att hon just bokat en två-veckors till Teneriffa. All inclusive. Ja, men grattis och ha så kul då! Hon verkade inte ens ha snuddat vid tanken på att bjuda med mig. Hmpf.

2008-02-09 @ 19:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0