Som ett brev på posten...

Idag kom domen, brevet från Clas Ohlson! Dom vill inte ha mig...
Förmodligen klarar jag mig utan dom, men ändå.

Bilen blev inte klar idag, dom hade fått fel grejor till låset. Kul.

Nä nu är det nya friska tag som gäller! Innan sommaren ska jag ha nytt jobb och nytt boende!

Ringde förövrigt hyresvärden idag om varmvattenberedaren. Vaktis hade inte nämnt nånting till han om att den inte funkar som den ska, trots att jag har sagt till han 3 gånger...
Hyresvärden är ju inte så smart heller, "har du kollat hur länge han duschar", ska jag alltså stå och klocka killen!?
Men jag har skrivit en lapp nu till dusch-mannen, så nu är det ransonering av vattnet på Bb-gatan!

Kommentarer
Postat av: Jayzee

Suck. Höll ju tummarna för dig!

2008-02-28 @ 00:38:44
URL: http://jayzee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0