Stendammslunga

Usch vad det har varit dammigt på jobbet idag. Allt var täckt med ett fint vitt lager av damm. Dom håller ju på att bygga om hela lagret, så det har kapats väggar för fullt idag. Tror inte det är hälsosamt att andas in det där, glasögonen är alldeles dammiga...

Och när man kom hem har givetvis killen i huset bredvid varit och duschat slut på allt varmvatten! Han duschar i våran källare för han har ingen dusch i sin vindslägenhet... Killen duschar typ i 40 minuter(jag har blivit tvungen att ta tid på han) så det går inte att varken diska eller duscha förrän 2-3 timmar efter han duschat klart. Man kan ju inte tro att man bor  i stan på 2000-talet. Snarare 1940-tal eller dylikt. Vi lever i misär! 

  Det här påminner om mitt hus...

Om ändå Clas Ohlson kunde ringa och säga att dom vill anställa mig då, så jag kan köpa ett dyrt hus med egen varmvattenberedare =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tja... Om ni är intresserade av Hemmanet så blir det ett fint 50-talshus ledigt där snart. Ett mycket praktiskt hus med smakfull inredning (ha, ha!). För vi längtar tillbaka till asfalt, avgaser och gångavstånd.

2008-02-20 @ 07:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0