Upp och hoppa Sverige?

Vad är det frågan om...!!!??? Vilka är det som väljer ut bidragen i melodifestivalen egentligen? Solens IF eller?
Den här veckan var det ju totalt fiasko. På sin höjd att Patrik Isaksson kunde fått gå vidare, han var ju lite livligare än vanligt iallafall... (fast ingen jag skulle köpa skivor av)
Alexander Bard är ju ett musikgeni, men gör ju sig bäst bakom scen och Rolinski-grabben är ju bara för sliskig.

Misstänker att den där bosniska killen är något som Christer Björkman råkat ragga upp sent nån natt och lovat en plats i melodifestivalen, gentemot lite andra tjänster...

Intressant att Thérèse Andersson(hoppas alla streck sitter där dom ska ovanför förnamnet, dom verkar viktiga) påstår ju att alla kan sjunga opera. Tror jag ska inhandla några Peltor-kåpor till Olle och grannarna imorgon, så får vi se hur länge det tar innan dom kommer och hämtar mig med en sån där vit krama-mig-själv-tröja och kör upp mig till 7:an...

Men jag ska ändå se nästa vecka. Man vill ju inte missa Björn Gustafsson. Kul kille!

Kommentarer
Postat av: Jayzee

Ha, ha! Du kanske skulle slå dig ihop med Björn G?

2008-02-24 @ 09:13:30
URL: http://jayzee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0