Gatufestvecka

Undra vad som händer imorgon då. En sak är iallafall säker, jag ska in på stan och "rulla hatt med några glas innanför västen".
Är ledig på torsdag så det är enda dagen det finns utrymme för att vara bakfull. Snacka om att man börjar bli gammal... Man måste ju alltid räkna med att man kan må dåligt, för även om man bara dricker några glas så kan man ju bli knäckt, få huvudvärk eller dylikt.

Helgen är ju inte så mycket att fundera på, ska jag gå in så blir det nyktert. Jag jobbar hela helgen som ensam ordinarie på min avdelning. Misstänker att det kan bli svettigt i Blå-kuben, gatufesten drar ju extra mycket folk till stan. Så på söndag är dom bakfulla och griniga när dom kommer till mig. Eller om jag är helt fel ute så känns det ju bättre om jag går ut med den inställningen redan från början, då kan det ju bara gå bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0