Talangfullt

Bröllopet i lördags innehöll lite allt möjligt. Vigsel på verandan till dansbanan, sen blev det lagtävlingar. Alla blandades och gick en slags frågeslinga med olika uppgifter. Bland annat rocka rockring längst, bedöma spritsorter m.m.
Under middagen blev det uppträdanden av dom som serverade. Efter middagen gick en tjej bland gästerna iväg och bytte om, kom in och dansade magdans.
Senare på kvällen bjöds det på eldshow av en av killarna som var med på festen, han sprutade eld. Fy fasen vad äckligt med tändvätska! För att inte tala om farligt.

  

Började fundera vad mina kompisar skulle kunna komma med för talanger, om jag skulle få för mig att gifta mig. Får nog bli nåt som har med stor förtäring av alkoholhaltiga drycker att göra isåfall. 
Fast Ullis kanske kunde cykla enhjuling. Brorsans ena son är ju bra på att trolla bort sig själv genom att hålla händerna för ögonen och säga "vart är Liman". Sen är ju Olle väldigt bra på att jonglera, så vi skulle nog få ihop till en liten cirkus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0