Kent

image6

Synd att min mobil tar så dåliga bilder i mörkret... Men det var en schysst ljusshow dom körde.
Vi hade en riktigt kul kväll i lördags! Jocke Berg å grabbarna gjorde en riktigt bra konsert! (Även om jag saknade några av mina favoritlåtar)

Efter den var slut åkte vi hem till Anna och drack rödtjut. Vi blev rätt många som hamnade hemma hos henne innan det var färdigt, 12 pers. tror jag. När klockan var 01.30 masade vi oss ner till Oscar. Hade riktigt kul, trots att det bara blev 1.5 timme där. Och om man tittar på bilden som togs i vimlet så kan man tro att jag har druckit ett par glas för mycket. Men så var icke fallet!

Kommentarer
Postat av: Frk Richter

Klickade på länken och undrade vart ni var någonstans. WHAT .. ser ju att jag står bredvid. Hahahaha. Vilken fyllefest.

2008-03-15 @ 17:11:48
URL: http://yanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0