Påskhelgen

Det blev en helg med mycket vila, familjeträffar och lite jobb. Och bra väder framförallt!

Fredag tog vi sovmorron, sen åkte vi ut till Birsta och köpte lite påskägg och lite annat. Dagen avslutades i tv-soffan. Lördag var det middag i Skottsund med hela familjen Lind och ett par ifrån Dalarna(13 pers). Blev en jättestor påskbuffé med massa godsaker. Hade ett par tajta jeans på mig och blev proppmätt. Men när jag kom hem och tog av mig dom försvann mättheten direkt. Skumt! Så nu har jag kommit på den bästa bantningsmetoden =) Paulún släng dig i väggen med din GI-metod ;-)

Söndag jobbade jag 5 timmar, lagomt länge kände jag, har varit så sliten sista veckorna. Helgen avslutades med middag med min familj. Skulle ha varit hos mamma och pappa, men brorsan hade fått ryggskott, efter en snowboard-incident ute i trädgården igår(så går det när vuxna ska leka), så vi fick vara hos dom istället så han kunde ligga mestadels. Fick ju träffa mina favorit-killar också, dom är för söta!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0