Thank god it´s friday

Men vad gör det förresten när jag ändå jobbar lördag...?

Fick en utskällning som heter duga idag av en labil tant i cerise kappa, när jag jobbade på Byten & Återköp. Hon hade sett en rullvagn nånstans i Ikea´s utställning, ingen säljare förstod vad hon menade och ändå hade hon stått med nån stackare som hade fått ringa runt till alla säljavdelningar i 20 minuter. Hon tyckte på fullaste allvar att jag skulle "ta 1 timma och gå och leta reda på vart den där finns", sen ringa henne så hennes kompis kunde köpa den imorgon. "Du har ju 24 timmar på dig så du borde ju hinna hitta det".
Allt för att hon inte hade tid att gå tillbaka där hon sett rullvagnen. Satans särring.... 
Men jag sa typ 3 gånger att det inte fungerar så och förklarade varför, men poletten ramlade inte ner ändå.
Kan säga att det var ett antal, både personal och kunder, som bevittnade denna underliga händelse, och jag tror ingen missade vad som sades, eftersom samtalstonen var rätt hög i slutändan av diskutionen.

Men jag tycker att det är väldigt faschinerande faktiskt med sådana här människor. Totalt självupptagna och har ingen koll. Vad jobbar sådana med undrar man...?

Kommentarer
Postat av: MP

Haha... härligt med galna tanter i cerise. Tur att du får slappna av med kent ikväll.
Själv ska jag slappna av med godispåsen framför tvn.
Vill se här på sidan imorron hur det var på kent.

2008-03-08 @ 12:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0