(T)rösten

Vaknade exakt kl. 08.00 i morse av att telefonen ringde. Kontorsfixarna! Skickade in en ansökan i går kväll till ett jobb på Skandia, avdelning distributionsservice. Tjejen måste ju ha kastat sig på telefonen i morse, dom börjar ju knappast tidigare än kl. 8... Ska på intervju där den 7/4. En liten ljusning i tillvaron.

Hon bad om ursäkt för att hon ringde så tidigt och undrade om jag sov. "Nä" svarade jag med jordens tröttaste basröst. Hoppas hon fattar att jag gjorde det ändå, ska ju prata i telefon rätt mycket i det där jobbet och jag tror inte jag har den bästa telefonrösten när jag vaknar. Det tonläget kanske skulle platsa bättre i nån växel på nån bilverkstad, typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0