Trötter

Otroligt hur trött man kan vara... En veckas nattjobb följt av en dags jobb plus en kväll på stan, har verkligen satt sina spår. Det är bara att inse att man inte är 18 längre...
Men i lördags vara det en tjej som trodde att jag var lillasyster till hon vi hade fest hos. Till saken hör ju att hon är 25 år, så alltså betyder det att jag ser yngre ut än det. Känns som om det kan lysa upp den här veckan (även om hon kanske förhastade sig i sitt uttalande, det var nog rätt mörkt i hallen.)

Vi hade iallafall jättekul, först såg vi på melodifestivalen, sen blev det singstar och det gick så vilt till att Annas lins gick av på mitten, märkligt hur man kan sjunga av den...
Kvällen avslutades på Aveny och där var det mycket folk, löningshelg. Så på söndagen mådde man ju som man förtjänade.

Men nu är det bara att ladda inför nästa helg! Och KENT!!!

Kommentarer
Postat av: MP

Vet inte om du eller jag var full för jag tyckte inte att det var mycket folk!!! Hahaha!!!!!

2008-03-04 @ 08:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0