Trötter

Känner mig lite trött och sliten för tillfället, bara så där i allmänhet. Jag hinner inte riktigt med privatlivet just nu. Jag har ju haft lite svårt att planera, eftersom jag inte har fasta arbetstider. Kan ju se olika ut från dag till dag hur veckan kommer sluta. Och just nu jobbar jag rätt mycket kvällar.
Men ikväll fick jag iallafall träffa mina brorssöner en stund. (Och Mamma, brorsan och hans tjej förstås också) Guld värt!!!

Jag är ju ledig i helgen, men då har vi ju personalfest som man inte får missa. Destinationen är hemlig, liksom allt som ska ske på plats. Det enda vi i princip vet är att vi blir upphämtade med buss och att det är nåt band som ska underhålla. Blir nog jättekul, men jag är inte i fas för party än. Skulle gärna slappa hemma med sambon på lördag.
Men kl. 19 på lördag ser det väl annorlunda ut hoppas jag. Klackarna i taket som vanligt... =)

Det kan ju vara det här vädret som inte lockar till skratt också, när jag tänker efter. För en gångs skull är jag avis på Pappa som är på en av alla sina fjällresor just nu. Jag skulle gärna sitta och blicka ut över fjällvärlden ett par timmar. Helst i solsken. Köra lite skoter. Ahhh.... Nästa år måste jag boka in en resa!

Här är lite gamla bilder från den vita världen.

   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0