Bröllopsdag

Idag är det dags för lillebror att gänga sig. Jag är lite nervös för hans skull. Men det går väl över när man kommer till kyrkan. Ska vara med och passa den lilla "virvelvinden" till son. Hoppas han inte skriker allt för mycket bara... Lite synd att han "nästan" går, men inte helt själv.
Tänkte hålla ett väldigt kort tal under middagen. Lite nervig över det också. Men jag har träffat precis alla som kommer tidigare, så det är knappast nån fara.
Jag står för all musik under festen, hoppas verkligen att det duger. Har tagit rätt många timmar att leta musik och ordna lålistor m.m. Plus att jag köpte en ny MP3 också.
Provade förresten stövlarna igår kväll, som jag ska ha på mig. Visade sig att dom var alldeles för små efter att jag har stått en hel dag och vaderna växt. Så nu ska jag åka ut och byta. Blir ett par vagabond istället, dubbelt så dyra, men dubbelt så fina.
Återkommer med hur dagen gick.

Verkar som om mina favoriter ligger väldigt bra till i Idol. Alice och Kevin. Känns som att det blir nån av dom som vinner hela rubbet. Kul!

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hello. hoppas att ni haft en trevlig dag/kväll. användesnäsdukarna till att torka tårar eller till att snyta näsan? :)

själv så jobbar jag denna helg, så det är ju sådär lagom festligt.. :) ha det bra så hörs vi!

2008-11-22 @ 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0