I´m a lappkärring yes I am

Kunde inte hålla mig ifrån att sätta en lapp på grannens dörr.
Men jag skrev: "Hej! Var vänlig att ej spika före kl. 9. Tack på förhand."
Fast egentligen ville jag skriva: "Pucko! Ge f*n i att föra sånt jäkla liv så tidigt på morgonen! Blir det samma sak imorgon bitti, så ska jag göra mina sista veckor i denna lägenhet till de värsta i ert liv. Mooahaha..." Typ eller nåt. (Kändes så i morse iaf.)

Idag var det kaos som vanligt i Birsta. Var 2 bussar anmälda (Dom brukar anmäla att dom kommer, så Ikea är förberedda med extra personal m.m.) Men istället för 2 så kom det 14!!! Bidde lite körigt.

Nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon också. Både öppnar och stänger, så det blir en heldag till.
Hoppas att Annorna har det trevligt ikväll, missnöjd att jag alltid jobbar eller är upptagen med annat när fröken STHLM är på besök. Men men, nyår är ju spikat iallafall, då jäklar ska vi ses!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, man börjar ju tro att du undviker oss... hehe. Nä men du missade inget, trevligt innan, men inte så mycke mer...

Men ställer du inte nyår, då kommer jag aldrig prata med dig mer.. moahhahaaa! :)

2008-11-09 @ 15:44:21
URL: http://anna.leyonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0