Rödvin och Kinderägg

Viken fullspäckad vecka det har varit. Jobbat alla dagar utom tisdag. Har varit i huset nästan varje dag och fixat. Dessutom så ska det ju inhandlas och fixas grejor till renoveringen också, så tiden räcker inte riktigt till.
Skulle köpa flyttkartonger på jobbet idag efter jag hade slutat. Kom ut med bara några paket golv och några ljus. Tankspridd. Men det är ju såå kul att åka till Birsta när man är ledig, och imorgon är det ju Långlördag på Ikea. Så jag åker kanske dit och köper då. Olle ska ju ut med jobbet, så då kan ju jag ha tråkigt och packa kartonger. Får väl dricka ett glas rött så det blir lite roligare. =)

Idag var det min "sista dag" på Byten. Mina gulliga arbetskamrater överraskade med presenter i form av en Nalle Puh-chokladkalender och 3 Kinderägg. Så jag tog mig ett ägg och ett glas vin till Idol.
När jag var lite fick man minsann bygga ihop sin Kinderleksak. Men nu kom den ihopsatt. Dagens barn kommer ju inte lära sig att klura. Oj oj oj, vart är världen på väg.



Idag när jag gick in på Coop och skulle handla så stod det några killar innanför dörren från Telia och delade ut presenter, som dom sa. Om man hade abonnemang hos Telia.
Fick en sån där jobbig känsla som när det ringer nån telefonförsäljare. Blev lite stressad och skyndade förbi.
Jag menar, hur stor är sannolikheten att de ger bort något gratis, utan hållhakar? Jag stannade iallafall inte och tog reda på det.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Sorgligt att du lämnar oss, men tur du är kvar i huset iaf :) Det stod två killar utanför CityGross i förrgår och arbetade för Telia. En av killarna skrek efter mig att jag skulle komma dit och hämta min present. Men jag sa att jag inte hade tid! När jag sen skulle gå hem så blev den där killen arg på en gubbe som tydligen svarade för sig! Gubbens lilla tant såg helt förstörd ut. Dom där telia snubbarna kanske borde gå en kurs i att vara lite smidig! Ha en trevlig helg!

2008-11-29 @ 11:00:24
URL: http://plingans85.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0