Tapetklister under mina skor...

En hel dag med mönsterpassning på schemat. Precisionsarbete på hög nivå, med en del jämmer och suckar. Men rätt fint blir det.
Åt middag sen hos Mamma och Pappa, supergott med lax! Fick äran att träffa deras nya katter. Den förra dog för några veckor sedan, Pappa har haft abstinens sen dess. Men till slut hittade dom 2 kattsystrar som behövde nytt hem. Vi hade diskutioner om vad dom skulle heta. Jag röstade för Gin och Tonic eller Fia och Fiffi.
Sen provade Pappa lite kläder inför brorsans bröllop, vi hittade gamla slipsar i hans garderob. Mamma och jag vek oss dubbel när vi insåg att Pappa hade använt alla dom fula...

Tog en bild ifrån deras bro.



Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det slappa i soffan. Tror jag ska se "Strandvaskaren" på tv.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0