Bröllopsvecka

Inte är jag nå friskare idag. Trodde på fredag kväll att jag höll på återfriskna. Men på lördagkväll var vi hos Olles föräldrar på 60-års middag. Och på slutet satt jag som ett kolli med ont i halsen. Verkar som att jag fått halsflussvirus, sånt som inte går att behandla, utan går över av sig själv. Vaknade med ögoninflammation i morse också. Så det ser inte så ljust ut.

Jag som har såå mycket att stå i den här veckan. Köpa klart köket, handla skor inför bröllopet, tapetsera köket m.m.
Brorsans familj är sjuka också, bara att hoppas att dom tillfrisknar före lördag. Går ju inte att ställa in bröllopet.
Jag har fortfarande inte bestämt om jag ska hålla nåt tal än. Jobbigt!

Har förresten skickat Olle att beställa tapeter till köket idag. Det blir Hanna, den med större mönster. Men jag ska bara sätta tapeten på den stora långa väggen och på murstocken till att börja med. Tror det blir för mycket annars. 

Var och tittade på köket i lördags. Hade blivit ett missförstånd med snickaren, så överskåpen hamnade alldeles för högt. men min snälla Pappa hjälpte till och flyttade ner dom 5 cm. Och jag blev såå nöjd! Känns ju inte kul att stommarna inte sitter där man vill ha dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0