Polack i tidigare liv?

Fortfarande kvar i rivningsstadiet när det gäller husrenoveringen.
(Förutom sovrummen som är klara för tapetsering=)
Pappa har jonglerat på en stege ovanför trappen och rivit och kapat. Mamma har stått nedanför med hjärtat i halsgropen. Ett tag stod både hon och jag och höll i varsin hälla på hans arbetbyxor. Då sa han "Tror ni verkligen att dom där skulle hålla för mig om jag föll ner?" Hmm... Troligen inte. Men jag misstänker att han har varit polack i tidigare liv. Säkerheten går inte direkt först, när det gäller han själv. Och han är effektiv som f*n!

Lite bilder ur processen i köket. Nu är det äntligen full takhöjd i trappen också.

       


Föredetta matkällaren+duschrum, som numera är det blivande badrummet med stort badkar. Känns iofs som om det är en bit kvar. Dessutom är det ju jordgolv under gruset, så vi måste bila upp hela golvet, isolera och sen lägga golvvärme för att efter det kunna sätta klinker.

      

Imorgon ska jag ut och fixa hela dan. Har ju fått en ny ytterdörr installerad också, måste kolla hur det blev =)
/Hälsningar från byggmästarinnan

Kommentarer
Postat av: Emma

2008-10-23 @ 17:19:43
URL: http://emmanylund,.
Postat av: Emma

Avundsjuk, avundsjuk, avundsjuk...

2008-10-23 @ 17:20:19
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det kommer att blir så bra. Man hade ju aldig kunnat tro att det såg ut så där i köket, jag har ju bara sett "efterversionen".

Ja ni gör det bra, men tur att ni slipper bo uppi det.

2008-10-23 @ 21:10:25
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0