She works hard for the money...

So hard for the money...

Fasen vad slut jag är nu. Är så varmt inne på jobbet och helt sjukt mycket att göra. Synd att jag inte hade stegräknare på mig idag. Känns som om jag har gått nåt enormt idag. Ska kolla stegen imorgon. Kanske man kan tappa några kilon på köpet om det fortsätter så här länge till. Väldigt välkommet! Fast det är väl vätskebristen som gör att man tappar mest =P

Måste nog ta och boka en semestervecka nu inom kort. Kommer inte orka härda ut i höst annars.
Mer vila åt folket! =)

En dag kvar till helg!
Förhoppningsvis håller finvädret i sig, så man kan åka ut med båten. Är väl en av de sista sommarhelgerna kan man tänka sig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja :) Men film är superkul! Speciellt på hösten/vintern är det mysigt att sitta inne och titta på film.



Igår fick jag finväder ja, förhoppningsvis idag med och i helgen, för sen börjar ju allvaret igen =/

2009-08-07 @ 07:56:56
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0