Jonsereds nästa

I förmiddags tog jag och provade lite kläder inför lördagen. Den stora Ikea-festen går då av stapeln.
Dessvärre såg det inte nå vidare ut det jag hade tänkt mig. Men man har ju sig själv att skylla att det aldrig ser bra ut framför spegeln.
Funderar om det inte ligger en presenning i garaget...

Fast det är ju beach-tema på festen. Man kanske kan dra runt ett badlakan, eller trycka in sig i en dykardräkt?

Har ju iofs nämnt att jag skulle dyka upp i kokosnöt-bikini. Och Janet skulle visst göra nakenchock, men med nya och väldigt snygga skor.
Los Michelinos Locos är gruppnamnet för kvällen.

Ja ja, whatever, ni fattar problemet antar jag.
Blir en sväng in till stan imorgon och försöka hitta nåt i lite panik.

Har inte kunnat badat i nya karet ännu. Men förhoppningsvis så sker det imorgon. Provkörde det idag så allt fungerar. Ska städa upp badrummet imorgon, sen kan det nog bli ett dopp efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0